5 redenen om samen
te werken met
VVV Cadeaukaart
Waarom samenwerken met VVV Cadeaukaart
Iedereen wil voor zijn of haar organisatie toch graag meer bekendheid, betere zichtbaarheid, meer omzet en meer klanten? Maar hoe pak je dit aan?
Je wordt namelijk overspoeld met allerlei mogelijkheden.
Accepteer dan nu de VVV Cadeaukaart en laat hem voor je werken. De meest eenvoudige manier om jouw naamsbekendheid te vergroten en bovendien meer klanten te trekken. Niet voor niets is deze cadeaukaart razend populair in Nederland. Jaarlijks worden er meer dan 3 miljoen van verkocht. Accepteer je deze kaart, dan krijg jij zeker weten meer aandacht én meer klanten.
Wat onderzoekscijfers
- 13 procent van de mensen die een VVV Cadeaukaart heeft, besteedt deze bij een bedrijf waar hij/zij niet eerder is geweest.
- Hiervan heeft 22 procent ook de intentie om bij die organisatie vaker te winkelen of naar toe te gaan.
- En dan geeft driekwart van de kaarthouders ook nog eens méér uit dan de waarde die op de kaart staat.
Zo zie je, de VVV Cadeaukaart is niet alleen een betaalmiddel, maar ook een geweldige marketingtool. Scheelt jou op deze manier ook weer in marketingkosten.
Waarom de VVV Cadeaukaart ook voor jou werkt?
Wij geven je 5 redenen: Succes verzekerd!
1. Vergroot jouw naamsbekendheid
Wist jij dat iedere dag ongeveer 10.000 mensen de website van VVV Cadeaukaart bezoeken?
In één oogopslag ziet een ieder met een cadeaukaart hier waar ze deze kunnen besteden. Alle bestedingspunten staan hier namelijk met zowel naam als logo vermeld. Een geweldige manier om extra bekendheid voor jouw organisatie te genereren.
En heb jij een eigen website, dan worden kaarthouders direct hierna doorverwezen.
2. Inspireer met de Cadeauzoeker
Iedere mazzelaar die een VVV Cadeaukaart heeft gekregen, kan zich laten inspireren door de Cadeauzoeker. Kaarthouders kunnen hiermee moeiteloos op een ware ontdekkingsreis gaan. Op zoek naar het ultieme cadeau dat het beste bij hem of haar past.
Wanneer zij worden betoverd door alle mogelijkheden die ze kunnen kopen, zijn ze maar één enkele klik verwijderd van jouw product of dienst. En dus jouw website!
Zo breng jij jouw product en of dienst extra onder de aandacht en trek je direct nieuwe klanten aan!
3. Val op en trek de aandacht!
Heb jij een mooie aanbieding, interessante actie of ludieke campagne? En is deze interessant voor iedereen die in het bezit is van een VVV Cadeaukaart? Laat deze dan opvallen met een vermelding in onze nieuwsbrief!
Met meer dan 15.000 abonnees wordt de nieuwsbrief gezien als dé inspiratiebron voor het besteden van de VVV Cadeaukaart. Ideaal, want zo valt jouw promotie, actie of campagne extra op.
Voor kersverse acceptanten van de VVV Cadeaukaart reserveren wij hierin altijd een plaatsje. Opnieuw een mooie manier om jouw organisatie bij een groot, wellicht nog onbekend publiek onder de aandacht te brengen.
4. Creëer trouwe fans
Wil jij nieuwe klanten bereiken? Maak dan gebruik van de sociale media. Dé ultieme manier om trouwe fans te creëren!
Heb jij een idee voor een unieke tag & winactie? Of heb je ander leuk nieuws dat je wilt delen? Laat je zien! Plaats je posts op meerdere kanalen en vermeldt VVV Cadeaukaart. Zij hebben namelijk een enorme én trouwe club fans. Bereik op deze manier doelgroepen die je normaalgesproken niet zo snel zou bereiken. Door middel van sociale media raken consumenten vertrouwd met jouw bedrijf, wat de kans vergroot dat ze bij jou terugkomen.
VVV Cadeaukaart heeft zelfs speciaal voor jou als acceptant een toolkit ontwikkeld. Wel zo prettig.
5. Vergroot de klantbeleving
Bij de ultieme klantbeleving staat gemak centraal, want gemak dient de mens. Kan iemand met een VVV Cadeaukaart deze ook bij jou gebruiken, dan verhoogt dit de klantbeleving. Er wordt geen ‘nee’ gezegd als de klant met de kaart staat te wapperen. Klant dus blij en tevreden.
En een leuke bijkomstigheid, vaak besteedt de klant meer dan de hoogte van het bedrag op de kaart.
Is jouw bedrijf al klaar om de VVV Cadeaukaart te accepteren?
Genoeg redenen om vandaag nog acceptant te worden van de VVV Cadeaukaart. Zo breng jij jouw organisatie namelijk op een makkelijke én betrouwbare manier extra onder de aandacht.
Word acceptant van de VVV Cadeaukaart.