Dag van de Mantelzorg

Geef een hartverwarmend cadeau

Dag van de Mantelzorg: "Speciaal voor Jou"

Op 10 november is het de Dag van de Mantelzorg. Hét moment om alle mantelzorgers van Nederland in het zonnetje te zetten. Hoe doe je dat nou beter met een bijzondere cadeaukaart, helemaal in thema.

Ontvang nu de thema cadeaukaart "Speciaal Voor Jou' helemaal GRATIS met kortingscode MANTELZORG2024.

Met de VVV Cadeaukaart “Speciaal voor Jou” geef je mantelzorgers hét cadeau dat bij hen past. Een mooie fles wijn, een dagje uit of even tijd voor jezelf in de wellness; met de VVV Cadeaukaart geef je het ze allemaal.

• Keuze uit oneindig veel topmerken, restaurants en belevenissen;
  • Volledig saldo 3 jaar geldig;
  • Voor elk budget van € 5,- tot € 150,- en in delen te besteden;
  • Vóór 17:00 uur besteld = dezelfde dag verzonden;
  • Nu tijdelijk gratis met de kortingscode MANTELZORG2024.

Ben je op zoek naar een ander Mantelzorg cadeau?

VVV Cadeaukaart

Het breedst besteedbare Mantelzorgcadeau van NL

• Winkel tot web en van eten tot uitjes
  • Op werkdagen voor 17.00u besteld = volgende dag in huis

VVV Eigen Ontwerp Cadeaukaart

Ontwerp en personaliseer een Mantelzorgcadeau

• Upload eigen foto en korte tekst
  • Op werkdagen voor 15.30u besteld = volgende dag in huis

VVV Online Cadeaucode

Hét perfecte last minute Mantelzorgcadeau

• Grootste online aanbod
  • Meerdere codes versturen
  • Al binnen 1 uur in de mailbox

Volledig ontzorgd worden? Of meer informatie nodig? Neem contact op met de salesafdeling

Bestel nu met GRATIS omslag en envelop

Meer weten of direct bestellen? Neem vrijblijvend contact met ons op via onderstaand formulier. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

Let op: je kunt de gratis omslag en envelop alleen bestellen via het contactformulier. Bestel je de VVV Cadeaukaart Speciaal voor jou direct via de webshop, dan worden de bijpassende omslag en envelop niet automatisch meegeleverd.

Wanneer is de Dag van de Mantelzorg?

Ieder jaar vieren we op donderdag 10 november de Dag van de Mantelzorg. Een dag waarop alle mantelzorgers van Nederland in de schijnwerpers worden gezet. En hoe kan dat nou beter met een hartverwarmend cadeau? Laat je inspireren met een van deze mantelzorgcadeau's.

Wat is mantelzorg?

Mantelzorg is het zorgen voor een zieke of hulpbehoevende naasten. De mantelzorger verleent hulp omdat er een persoonlijke band is met de hulpbehoevende. Dat is ook direct het verschil tussen een mantelzorger en vrijwilliger. Een vrijwilliger hoeft deze persoonlijke band namelijk niet te hebben. Mantelzorg wordt niet altijd erkend, omdat het voor sommige vanzelfsprekend is. Toch kent Nederland ruim 4,4 miljoen mantelzorgers. Mantelzorg is vaak voor een langdurige periode en veelal onbetaald.

Wanneer ben je mantelzorger?

Wanneer ben je nou precies een mantelzorger? Veel mantelzorger hebben namelijk niet eens door dat ze een mantelzorger zijn. Je bent een mantelzorger als je hulp biedt aan een zieke, gehandicapte of hulpbehoevende naaste. Dit kan bijvoorbeeld een goede vriend of familielid zijn. Je bent een mantelzorger als je hulp biedt in emotionele steun, het begeleiden van medische afspraken, hulp in het huishouden of het bijhouden van de financiën. Vaak hebben mantelzorger naast de zorg een eigen baan en sociale contacten, een pittige klus als je het ons vraagt.

Wij vinden mantelzorgers dan ook echte helden en de Dag van de Mantelzorg is daarom hét ideale moment om hen even in de schijnwerpers te zetten.  Met de VVV Cadeaukaart geef je hen het breedst besteedbare cadeau van Nederland. Van restaurant tot wellness en van bouwmarkt tot dagje weg. Ideaal, want zo kiest de mantelzorger helemaal zelf waar hij of zij het cadeau besteedt.

Bijzonder Mantelzorgcadeau

Zelf een eigen cadeaukaart ontwerpen en deze helemaal personaliseren voor de Dag van de Mantelzorg? Klinkt goed toch? Met de VVV Eigen Ontwerp Cadeaukaart kan je direct aan de slag en creëer jij een cadeaukaart met een persoonlijke touch. Upload een foto of afbeelding en voeg een korte tekst toe. Maak het af met een persoonlijk bericht of feestelijke verpakking en jouw mantelzorgcadeau is helemaal compleet. Bestel je de VVV Eigen Ontwerp Cadeaukaart voor 15:30 uur? Dan wordt hij de volgende dag direct verzonden. Ga direct aan de slag in de webshop.

Het online cadeau voor de mantelzorger

Natuurlijk laten we de Dag van de Mantelzorg niet zomaar aan ons voorbij gaan. Het is immers een dag om alle hardwerkende mantelzorgers te bedanken en een hart onder de riem te steken. Ben jij nog op zoek naar een last minute mantelzorgcadeau voor 2023? Bekijk dan eens de VVV Online Cadeaucode, de nr. 1 online cadeaukaart van Nederland. Te besteden bij de Bijenkorf, de Efteling, Wehkamp en 1.250 andere verschillende online bestedingspunten. En niet geheel onbelangrijk: na jouw bestelling wordt het online cadeau binnen 1 uur afgeleverd bij de ontvanger. Bestel de VVV Online Cadeaucode in de webshop en jouw mantelzorgcadeau is binnen een paar minuten geregeld.